Jsme v médiích

Publikováno

 

Miro píše v E15 o neviditelné ruce trhu v souvislosti se současným rostoucím obchodním napětím mezi USA a zbytkem světa.

 

Miro se zamýšlí na téma ‚Big data‘:  „ta jsou, zejména v kombinaci s umělou inteligencí, cenným pomocníkem. V praxi však velká data a s nimi propojené sofistikované analýzy nejsou v žádném případě zárukou správného rozhodnutí, natož velkého podnikatelského úspěchu“. Čtěte více na Forbes.cz.

Tomáš navrhuje, jak nabídnout zaměstnancům podíly ve firmě a také odpovídá na otázku jak se zachovat, když zaměstnanec požádá o dvojnásobný plat a vyhrožuje odchodem.

 

 

Miro hovoří na téma „Big data“ na 18. Mezinárodní konferenci: Střední a východní Evropa v měnícím se obchodním prostředí, organizované VŠE Praha. Jeho úspěšná a zajímavá prezentace je zde.

 

 

Miro Hošek: Očima nakupujícího v americkém supermarketu

Miro Hošek: Nové zdroje růstu v retailu potravin

Miro Hošek: 9 životů privátních značek

Miro Hošek: Personální Desatero pro rok 2018

Miro Hošek: Retail Summit 2018 – hledání rovnováhy na novém trhu

Miro Hošek: Kdo na moje místo?

Miro Hošek: Místo na slunci

Miro Hošek: Ohlédnutí za Retail Summitem 2017