Dan se objevil v Hospodářských novinách v exkluzivním rozhovoru o životě na Bali, jak se děti učí v Green School a proč odešel z korporace.
Portál investujeme.cz vyzpovídal Mira na téma „Trh nám za nezodpovědné projídání budoucnosti vystaví nemilosrdný účet“
Miro byl rovněž v Praze a vystoupil na Výroční konferenci Evropské Asociace pro Marketing a Obchod
Tomáš přináší inspiraci z Vídně Co se může Praha přiučit od Vídně? Jak oživit nákupní bulvár
Miro diskutuje o budoucnosti domácích mazlíčků – zůstanou nám psi a kočky nebo si vystačíme s roboty a 3D projekcí?
Globalizace nekončí. Lidé ji svými peněženkami podporují stále víc. O tomto paradoxu, kdy lidé si stěžují na globalizaci, ale zároveň ji (nevědomě?) podporují, píše Miro v článku na Forbes.cz.
Tomáš (jediný zemědělec mezi námi :)) píše o City farming: hipsterská libůstka, nebo nový megatrend?“
Miro se zamýšlí na téma ‚Big data‘: „ta jsou, zejména v kombinaci s umělou inteligencí, cenným pomocníkem. V praxi však velká data a s nimi propojené sofistikované analýzy nejsou v žádném případě zárukou správného rozhodnutí, natož velkého podnikatelského úspěchu“. Čtěte více na Forbes.cz.
Tomáš navrhuje, jak nabídnout zaměstnancům podíly ve firmě a také odpovídá na otázku jak se zachovat, když zaměstnanec požádá o dvojnásobný plat a vyhrožuje odchodem.
Tomáš hovoří v Českém rozhlasu o fenoménu dnešní doby – Amazonu
V novém článku „Jak se dnes máte“ popisuje Miro kulturní odlišnosti různých zemí a na co si dát při obchodních jednáních pozor.
Miro hovoří s Trade News o životě v USA: „Souhlasím s názorem, že pouze v Americe můžete být tím, kým opravdu chcete. USA jsou vlastně jakási zmenšenina a odraz celého světa. Neexistuje totiž jedna Amerika, ale mnoho a vy si můžete vybrat tu svou“.
Tomáš oceňuje v Marketing & Media naše podnikatele za jedno z čelních míst v e-komerci v Evropě a zároveň popisuje zajímavý trend, kdy online nakupování vede k inovacím v kamenných obchodech.
Miro píše v E15 o neviditelné ruce trhu v souvislosti se současným rostoucím obchodním napětím mezi USA a zbytkem světa.
Miro hovoří na téma „Big data“ na 18. Mezinárodní konferenci: Střední a východní Evropa v měnícím se obchodním prostředí, organizované VŠE Praha. Jeho úspěšná a zajímavá prezentace je zde.
Miro Hošek: Cenová hladina a bouře slev – jaký to má smysl?
Miro Hošek: Mileniálové jsou tady. A s nimi nové inovační příležitosti
Miro Hošek: Retailová strategie pro 21. století
Miro Hošek: Udržitelné recyklování obalů aneb jak to řeší v USA
Miro Hošek: „Win-win“ versus „zero sum“ při obchodním jednání
Miro Hošek: Fancy Show v San Franciscu
Miro Hošek: Retail po roce 2018: výzvy jiného druhu
Miro Hošek: Nejsou lidi?
Miro Hošek: Generace „Z“ přichází
Miro Hošek: Očima nakupujícího v americkém supermarketu
Miro Hošek: Nové zdroje růstu v retailu potravin
Miro Hošek: 9 životů privátních značek
Miro Hošek: Personální Desatero pro rok 2018
Miro Hošek: Retail Summit 2018 – hledání rovnováhy na novém trhu
Miro Hošek: Kdo na moje místo?
Miro Hošek: Místo na slunci
Miro Hošek: Ohlédnutí za Retail Summitem 2017